Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2008 18:46 - Относно руския уеб
Автор: zaheto Категория: Технологии   
Прочетен: 1842 Коментари: 2 Гласове:
0



Само според мен  ли е така незнам, но  Руския уеб е най- добрият в света?!? Какви ли не сайтове съм виждал обаче руското си е руско. За пример ще ви дам това дизайнерско студио - казва се Бюро "Пирогова". Искам добре да го разгледате и да си кажете мнението. Прегледал съм го абсолютно целия и чесно да си кажа не видях нещо което да не ми хареса. Незнам тези хора къде са се учили, но просто са богове. Няма никъде елемент или цвят не на мястото си.
 Ще ви покажа и един друг дизайнер за пример. Казва се Антон Пономарев [summersun]. Просто красота! Ще избера хаотично 3 негови проекта и ще ви ги покажа за да видите наистина за какво стана на въпрос:

image

image

image

Незнам може и да греша относно руския уеб и да има по хубав от него. Кажете си мнението и ме поправете ако греша :)


Тагове:   Относно,


Гласувай:
0



1. анонимен - Заблуден си, но ще се оправиш ;)
20.02.2008 02:08
Сайта на това студио наистина е добър.

Сайта за Lineage обаче някак си ми куца. Повечето сайтове в тази област до голяма степен си приличат, но просто... виждал съм и по-добри.

Всъшност няма смисъл да коментирам дизайните един по един. От един дизайнер винаги може да се иска повече. Личи си, че сайтовете не са правени от първия срещнат, но все пак.. нека си дойда на думата.

Защо казах, че си заблуден?!

Защото гледаш много едностранно. Това, че едно студио и един дизайнер са добри, не означава, че всички други са добри. Също така, това че сега си харесал няколко руски сайта не значи, че след няколко дена няма да видиш няколко немски сайта, които са много по-добри. Тука всичко е относително. Преди като някакъв стандарт за добър сайт все се даваше http://2advanced.com . Но в момента хубавите сайтове са толкова много, че просто...

Все пак, ако искаш да даваш някакви по-общи оценки... съветвам те да следиш за книжки от типа на Web Design Index by Content.... Или пък уеб индексите на издателство Taschen. Ще видиш, че има страшно много добри сайтове и от коя страна идват няма значение - важното е, че ги има.

Аз по принцип мразя руския уеб, заради един 'професор' руснак, който преди 3-4 години дойде и изцепи нещо от типа, че дава оценка 3 по десетобалната система на българските сайтове. В същото време неговия сайт беше някаква HTML гнусотия, без грам CSS, а цветовете съм сигурен, че и шестокласник ще може да ги подбере по-хубаво. Ако искаш да разбереш по-подробно за какво става дума може да изровиш имаше тема в BGDev.
цитирай
2. zaheto - а дано се оправя
20.02.2008 14:52
по принцип не само руският уеб ми е любим (повярвай ми не съм видял 1-2 проекта на руски автори ;) видял съм десетки), а и ако мога така да се изразя - скандинавския. Те за мен са най- добри. Колкото до тази тема в БГДЕВ - дай линк да видим за какво става на въпрос
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaheto
Категория: Технологии
Прочетен: 242666
Постинги: 28
Коментари: 235
Гласове: 45
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031